Dag 80 (Woensdag 09-02-2011) - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Gabi Grotenhuis - WaarBenJij.nu Dag 80 (Woensdag 09-02-2011) - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Gabi Grotenhuis - WaarBenJij.nu

Dag 80 (Woensdag 09-02-2011)

Door: gabi1988

Blijf op de hoogte en volg Gabi

09 Februari 2011 | Duitsland, Cochem

Hallo,

Vandaag is het woensdag ben om 9.00 uur wakker geworden en heb me klaar gemaakt had vanochtend toch wel klein beetje last van spier pijn in mijn vingers en in mijn schouderblad. Om 10.00 uur moest ik werken we hadden van 10.00 tot 12.00 uur vrijspelen in de Koos kidsclub, toen we aankwamen was het erg koud in de kidsclub blijkbaar deed de kachel het niet dus moesten we daar eerst achteraan gaan. Ik ben daarna begonnen met parkjournaals vouwen en onder tussen kwamen er een paar kindjes spelen en kleuren erg gezellig met 12.00 uur hebben we de kidsclub afgesloten en zijn we naar huis gegaan om te eten om 14.00 uur moesten we weer voor zijn om te werken maar er waren dit keer geen kinderen en ben ondertussen maar weer programma wezen schrijven voor die week van de carnaval. En met 15.00 hebben we de deur gewoon maar dicht gedaan moest officieel pas met 16.00 uur maar we hebben het eerder gedaan want er was echt uitgestorven we zijn toen naar huis gegaan en hebben film gekeken om 17.30 uur moesten we weer voor zijn voor de mini disco en we hadden 4 kindjes we hebben een paar dansjes gedaan en toen was het klaar met 18.00 uur zijn we naar huis gegaan om te eten we hebben spaghetti gegeten daarna tv gekeken en toen was de dag al weer voor bij.

Het weer: erg mooi lekker zonnetje en de temperatuur 9 graden.

• 13 Februari 2011 - 12:51

Henri:

jij bent ook niks gewend met je spierpijn:p
    haha carnaval gabi hoeft zich al niet meer verkleden want gabi zet u masker af:D